mitt emellan

Första tentan gick helt okej. Av 21 frågor så svarade jag på 21 st, med ett fullständigt svar på 20 av dem. Det var bara 2-3 frågor där jag kände att jag inte hade jättemycket koll på, men jag törs nog säga att jag klarat den eftersom inte några frågor kändes jättedjupgående. Får jag in den kursen på Ladok (alltså tenta + rapport) så är jag klar för ex-jobbet i vår.
Nästa tenta är på måndag, 5 timmar geokonstruktion. Vet inte om jag ska skratta eller gråta över den... Jag har på ett ungefär ett hum om vad som ska räknas ut, men jag har inte någon jättekoll på hur alla uträkningar görs. Jag glömmer avvikelser från formelsamlingen, blandar ihop enheter och glömmer att räkna om karakteristiska värden till dimensionerande värden (och det ena med det trejde typ)... Jag har nog inte några jätteförhoppningar över den tentan, jag hoppas verkligen att jag klarar den. Jag vet att jag kan klara den, men jag vet också att jag kan missa den helt. Men jag ska försöka att inte hänga upp mig allt för mycket på hur det går, hur det kan gå.
 
Dagens höjdpunkt var i alla fall att vi (med vi menar jag givetvis Tobbe) har skruvat ihop vår nya, stooora TV-möbel! Visserligen så har vi inte satt in några hyllplan ännu, men man ser ändå på ett ungefär hur det kommer att bli när det är helt färdigt, och nästa vecka kommer även vår nya soffa, ska bli så himla spännande och roligt!


POSTAD AV: Henny =)

2012-12-16 @ 17:32:41 | http://hennyvinlof.blogg.se

Lova och se till att du lägger ut lite bilder på hyllan!
Och även soffan när den kommer!! =)


Jag håller alla tummar jag har för tentorna, du klarar detta! Ta det lugnt och tänk efter, stressa inte vad du än gör.
Kram <3

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar