taskig tajming

Har varken ork eller lust att skriva något här, har så himla mycket annat att göra. Sedan i förra veckan är vi hundvakter åt världens bästa Buster! Och denna vecka ska det skruvas möbler, och förhoppningsvis kommer det även en helt ny soffa till Myntgatan. Förutom det så är det tentaplugg 24/7, för på fredag smäller det. Jag har tre tentor nu före jul, 14, 17 & 19 december, sedan är jag fri! Eller fri och fri... Då ska det fixas med julklappar och sättas igång med nytt tentaplugg eftersom jag siktar på att tenta av en av mina kurser den 11 januari.
Men sen var det det där med tajming... Jag är visserligen i rätt bra fas angående tentaplugget, men min dygnstytm... Idag gick jag upp strax efter 7, mellan 9 & 11 sov jag frukost, och mellan 19 & 21 dov jag kvällsmat (eller vad man nu ska kalla det?). Hur fan ska jag kunna sova nu, jag är ju skitpigg.... Jag blir så himla trött på mig själv! Jag är ju egentligen mycket väl medveten om att om jag planerar en powernap på ca 20 minuter, så slutar det alltid med två timmars sömn. Men vad fan. HUR har jag lyckats knöla in 4 timmars sömn under dagen? Ja... man slutar visst aldrig att förvånas..


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar