Craving

Jag har fått en sån sjukt stark craving den sista tiden. Inte för att jag är gravid, nej nej! Men troligtvis för att jag är så frusen av mig. Min craving är nämligen för TE! Jag har alltid tyckt väldigt mycket om te, men nu är det löjligt! Jag tänker på Te nästan hela min vakna tid! Vi har ca 15 tesorter hemma. Inge billiga påsteer, utan RIKTIGA teblandningar, och som om inte det vore nog handlade vi på enirodeals här om dagen. På en te-sida. Så nu vänar jag bara på min kod innan jag ska klicka hem fyra nya sorters löste. Allvarligt. Det kan väl ändå inte vara normalt?

Man kan aldrig få för mycket te. Te är terapi. Haha, shit vilken ordvits. not.


POSTAD AV: Emmeli

2012-01-09 @ 23:06:51 | http://mywonderfuldream.blogg.se/

SV: Tack igen för grymt välbehövliga tips, uppskattas! :)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar