"Det är många som ringer just nu.."... Bla bla bla...

Idag känner jag att jag för en gång skull har presterat något, det är en ytterst ovanlig känsla för mig ska ni veta!

Jag har betalat mina räkningar. Ringt och sagt upp min premumenation på miljonlotteriet jag blir nog inte mångmiljonär trots allt.. Ringt till Hööks angående min sadel. Vart inte ett dugg nöjd med svaret, så jag ringde och härjade lite på reklamationsavdelningen. Därefter ringde jag till Hippo K9 för att få rådgivning (något som både rådgivaren och jag trodde skulle gå fort, men som till slut tog 20 minuter...), Cashat in lite mer pengar för de böcker jag köpt. Hämtat ut böckerna och reklamerat senaste försändelsen med lotter. Och sist men inte minst skickat ett lååångt mejl med en redogörelse över sadelhärvan.
Det här är inga jättefantastiska prestationer. Men för mig är det en stor grej att göra sådana "vuxensaker". Men jag verkligen HATAR att vara till besvär. Liksom, VEM tycker att det är kul att försöka reklamera en vara för 6000? Inte jag i alla fall. Men nu hoppas jag att det ska lösa sig. Det kändes som att hon jag pratade med på reklamationen idag var lite mer tillmötesgående :)
Så nu ska jag virka och plugga resterande del av kvällen. Det känns gött.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar