Det går bra nu, kompis det går bra nu

Idag, närmare bestämt efter lunch så har jag (och Tobbe givetvis) gjort och slutfört FYRA inlämningsuppgifter, och det känns så jävla gött! I morse var jag även i skolan och skrev en labbrapport.

Det är så jävla skönt! Svävar på små rosa moln just nu, 5 kg lättare känns det som. Trots de mörka tentapluggsmolnen som närmar sig efter maten. Men nu känns det ändå som om jag har en chans, som om jag med lite flyt (och jävligt mycket tur) kan se ljuset i tunneln.  Har även pratat med Josefine idag, och det är ok att jag slutför mina delar i vårt Byggteknik projekt efter tentan och vips så kändes allt mycket bättre. Jag ville ha allt klart före tentan egentligen, trots att det är fysiskt omöjligt. Nu är det bara en inlämningsuppgift i geoteknik, två A4-sidor i produktionsstyrningen och ett test som ska göras innan tentan, och det kan jag kanske hinna med tror jag :)
göttgöttgöttögtt! (Fick dessutom köttbullar med trattkantareller till lunch, så jag kan nog inte var aså mycket gladare just nu :) )


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar