Filt

I natt blev min monsterstora filt, mitt senaste virkprojekt helt klart! Och vilken bjässe det blev! Den mäter 130x205 cm, och jag är verkligen jättenöjd med den!
Egentligen skulle jag påbörjat nästa virkprojekt idag, vilket är en babyfilt, men eftersom att Tobbe har århundradets bakfylla (och jag är för lat för att ta bussen) så kommer jag inte ut till handarbetsaffären för att köpa mer garn förens på måndag :(

Jag vet egentligen inte vad jag ska med en babyfilt till, men jag tycker mönstret är så himla fint så jag vill verkligen göra den! Dock har jag inte riktigt bestämt mig för vilken färg den ska vara i, men jag funderar på ljusgul eller ljusgrön... Om någon av min futtiga skara bloggläsare skulle vilja ha en babyfilt så är det bara att säga till!


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar