Sjuk

Har lyckats gå och bli sjuk. Inte precis vad jag planerade, men jag borde inte gnälla. Jag är nästan aldrig sjuk. Visst går jag hem från skolan ibland (eller skiter i att gå helt) för att jag inte känner mig pigg. Men nu när jag redan missat ett par dagar denna perioden på grund av "sjukdom" så måste jag ju givetvis gå och bli sjuk "på riktigt". Jag hade glömt bort hur träligt det är att ha ont i halsen och ont i huvudet med lite feber. Förhoppningsvis blir jag inte sjukare än vad jag är nu, jag kanske kan slippa att få ont i kroppen, nysningar, att producera ofantliga mängder med snor och att tappa smaksinnet. Jag hoppas innerligt på det, och om jag slipper så får jag nog tacka svininfluensavaccinet för det. För tro det eller ej, men jag har inte varit riktigt sjuk sedan jag tog det vaccinet, och detsamma gäller Tobbe.
Idag måste jag gå till skolan. Vi ska ev. ha en liten dugga på den teori vi gick igenom förra veckan, dock finns det två problem: 1. Powerpointarna för föreläsningarna lades inte ut förens igår förmiddag. 2. Jag missade ena föreläsningen förra veckan då Lotta blev dålig.
Nej då. Jag är inte bitter.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar