ontontont

Är rätt ordentligt mör i kroppen idag kan jag säga! Jag trodde att det skulle vara sittbenen som gjorde allra mest ont under min långa cykling, men det var faktiskt ena handen som gjorde mest ont. Jag kunde ju bara hålla en hand i styret eftersom jag höll Lotta med den andra, så hela min vikt hamnade på en hand = ONT. Idag är däremot handen helt okej, sittbenen och låren är mindre okej. Jättestel och jätteöm, men nu är Lotta i alla fall tillbaka på ridskolan och verkar pigg och glad. Cykelturen igår var 14 km och tog 2 timmar och 5 minuter, vilket ändå var helt okej. Det vart ju en längre tur jämfört med mina vanliga ridpass. Så längre tur + installning = tjocka ben.... Det var jag ju förberedd på, men till nästa år kanske man ska flytta henne ett par dagar tidigare så hon kan gå ute natten efter flytten innan hon stallas in....


POSTAD AV: JennyM

2013-09-10 @ 10:06:04 | http://jmdressyr.se

Det var duktigt gjort att ge sig ut så långt med häst och cykel! Hoppas svullnaden går ner snabbt iallafall!

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar