jag virkar och virkar..

Men händer det något? Näe... eller jo, det gör det väl kanske, men sakta går det, sakta som attan.... Jag har snart fått ihop 11 rutor till mitt överkast och det känns bittert. Nog för att jag visste att det skulle ta tid, men come on? Att det skulle ta lång tid hade jag väl kanske inte riktigt tänkt?

Det har hänt en del den senaste tiden (därav den dåliga uppdateringen), men håll ut! Nu är omtentan gjord och på söndag flyttar jag, så därefter LOVAR jag att ta mig i kragen och berätta om vart jag hållit hus senaste tiden. Inte för att jag har sådär jättemycket att berätta. Jag lever inget jätteflashigt liv, i Jönköping är jag bara en vanlig, tråkig, intetsägande student och här hemma är jag Hästgalen 20-åring (okej, 20 om 2 veckor) som är upp över öronen förälskad i min bajsbruna springare. Inte jättespännande om jag får säga det själv, MEN jag har faktiskt en del läsare, inte jättemånga, men några.
Min lilla pussgurka :)  i Måndags när Tobbe och jag för en gångs skull lyckades få med oss kameran till stallet :)


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar