Skola och snöblask

Idag när jag vaknade så var jag ynklig. Väldigt ynklig. Hade riktigt ont i halsen, huvudet kändes som om det var 10 storlekar förstort och kroppen ka vi inte prata om. Så jag skickade iväg Tobbe till skolan, vände mig, missade julkalendern och somnade om. Vaknade framåt tio och mer eller mindre kröp ut till duschen med en kropp stelt som ett jäkla isblock. Men i duschen tinade jag!

Lyckades pallra mig iväg till skolan där jag inte gjorde mycket nytta. När jag kom dit så gick vi direkt på lunch. Tobbe bjöd mig på Pallas Athena som har grekisk buffé och direkt när vi kom tillbaka till skolan gick jag till Öster för att fika med Henny.
Känns helt knäppt att föreställa sig livet utan henne. Men så kommer det med största sannolikhet att bli efter jul. Kommer bli helkonstigt att hon bara försvinner, min enda hästvän här. Eller, jag har ju iofs Emma också, men henne känner jag ju inte direkt så... Henny och jag har liksom samma värderingar och det är så himla skönt! Men jag skulle tippa på att min hästabstinens kommer bli ännu värre i veckorna nu om jag inte har henne att tjöta med i tid och otid.
Nu har jag precis (för en timme sedan) slutfört min opponering i ingenjörsmetodik och även gjort tidernas minst ambitiösa powerpoint. Men wtf, vi kan inte bli underkända.
Så nu är det dags att ta tag i byggmeken... Inte jättetråkigt ändå. Eller jo, nu ljög jag lite. Innan man har börjat är det jävligt tråkigt. Men så tycker jag ju om allt. Innan jag fått tummen ur röven och kan börja. Ska väl sluta dra ut på mitt "inte pluggande" och sätta igång. Hoppas på lite mat snart med. En kebabrulle vore jävligt gott (vi som senast igår lovade varandra att det var slut med skitmat). Borde kanske plugga lite på min redovisning till imorgon, men nääh.. Vi improviserar istället, det är mycket roligare.


POSTAD AV: Henny :)

2011-12-08 @ 13:07:27

Jag kommer sakna er massvis!! Och hörrudu, jag försvinner inte. jag är bara 7 mil bort ;)

jag kommer hälsa på så ofta jag bara hinner och kan :D

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar