Woho!

SNART DRAR JAG! Ska åka om ca 1 timme för att förhoppningsvis hinna med lite shopping i Malmö innan det blir kväll, och på lördag/söndag väntar årets höjdpunkt, Falsterbo Horse Show, är så gud in i helvete pepp! Har iofs inte ett enda öre för tillfället, men det löser sig säkert :)

Ha för övrigt varit en chill dag på Skanska, jobbade 07.00-11.30 och vad har jag gjort idag? Hmm... Jag har klistrat lite reflexer, kört padda (vibroplatta) i bergis 5 minuter, och sedan har vi FIKAT! Givetvis stod Skanska för det, det är chill ^^, Dessutom har jag fått reda på lite mer om reseersättningen, och den är najs!
Träffade även min fd klasskompis och bästa homie Carro på stan idag, shit, vi har inte träffats sedan vi tog studenten för ett år sedan :) (Sprang även ihop med finaste Tracy i början av veckan, men vet inte om jag nämnde det här?)
Tracy i mitten och Carro till höger. Bjuder på bilden, om jag inte minns helt fel så var vi SKAPLIGT packade när den togs. Men kul hade vi verkligen :) 


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar