Oflyt...

Idag har jag faktiskt kännt mig frisk (eller så gott som i alla fall). Febern och det onda i halsen är borta. Dessvärre flyter dock hjärnan fortfarande runt i snor, för den funkar inte alls!

Firade min friskförklaring idag med att ta med mig hjärtat på promenad runt Munksjön. Fast vi kom inte runt, vi gick till Charlies & Hööks. Hittade inget alls på Hööks, hade tänkt köpta Steed's svarta gummistövlar med rosa blommor på, men ICKE. De var rent utsagt skitfula IRL, så nu får jag leta vidare... På Charlies inträffade nästa miss.
För två veckor sedan klickade jag hem två småmaskiga hönät till Lotta för 200/st + 100 för frakt och postförskott. Vad tror ni jag hittar på Charlies? STORA småmaskigahönätför 169/st. SUCK säger jag bara, försöker intala mig själv (och ber till gudarna) om att mina hönät är av bättre kvalitet...
I förrgår när hjärtat och jag passade på att vara lite onyttiga så hände en awkward grej. Eftersom att vi ändå skulle vara onyttiga med maten tänkte vi att vi skulle köpa en alkoholfri cider till maten. Vad tror ni händer i kassan? Jag blev ombedd att visa LEG för att få köpa ALKOHOLFRI cider. Ser jag verkligen så liten ut? :( Men man kan ju snacka om att vi blev en aning paffa när detta hände :P
Nu är det dags att fortsätta plugga medan mitt hjärta lagar mat. Idag blir det en kycklingsoppa med champinjoner och vitlöksbaguetter.
Simma lugnt!mina hjärtan. :)


POSTAD AV: Henny =)

2011-03-16 @ 21:08:12 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Tack så mycket! =)

Hoppas det går bra med allt tentaplugg o krya på dig!! Låter inte så kul det dära med all förkylning och allt....

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar