Ey! Du tjejen med MQkassen!

Haha! Blev stoppad utanför Tobbes lägenhet av två killar igår efter att jag varit hemma och hämtat lite kläder. Nog för jag hörde att någon ropade, men det var ingen röst jag kände igen. Så jag bara fortsatte att gå, jag menar hur paranoidt verkar det inte att springa runt och tro att man är förföljd? När jag kommit fram till dörren kom de iaf ikapp mig. De undrade om det inte fanns någon bra klubb (för jag såg ut som en tjej som har koll på läget. Mhm, ni hör skämtet va?) att gå till och om jag inte ville med dem till hälsoparken o supa. Försökte va lite trevlig och snällt tacka nej men då började de fråga om mitt nummer (och där tog mitt tålamod slut). Sa att jag hade pojkvän och då var jag minsann inte lika intressant längre:P


POSTAD AV: Maria Johansson

2011-05-12 @ 09:12:38 | http://dressyrsnack.wordpress.com/

Sv: Aha, tack för tipset!=) Får åka dit och känna lite på kvalitén :P /Maria

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar