Det var inte meningen...

... att jag skulle göra något när jag skulle gå och lägga mig tyckte gud. Jag fick med mig mitt nystan till mitt överkast upp - men inte virknålen. Jag fick med mig mitt garn till halsduken upp - men inte mönstret. Jag fick med mig mina härvor som ska bli nystan upp - men inte  vindan att sätta härvorna på. Jag fick varken med mig papper, penna eller datorladdare upp. Det enda jag fick med mig "båda delarna" av upp var min bankdosa och räkning som ska betalas. Tack för den piken.

Så där låg jag, ensam, mitt i natten, utan något att göra. Eller jag kunde städat på mitt rum. Men jag tror inte att min mor hade uppskattat tidpunkten för det - så jag lät bli.
Lite surt att inte ha något att göra, jag som var sååååå pysselsugen. Blev bara att invänta min polare John Blund tillsammans med min andra bästis - Captain Jack Sparrow.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar