Min generösa kille!

Eftersom min största favoritsyssla är att göra så lite som möjligt så satt jag och gjorde det alldeles nyss ( körde fast med en inlämningsuppgift) och kom att tänka på hur mycket jag faktiskt har fått av Tobbe.

Jag har fått: ett par helt underbara hörlurar, ett jättefint Pandoraarmband med tre silverberlocker till ett värde av ca 1000 kr, ett jättefint linne från Levi´s. På min 20-års dag fick jag en weekend i malmö och köpenhamn, på vår ettårs dag fick jag en helt underbar Pandoraring. I julklapp fick jag en pyjamas, en klänning och två smyckesställ. Efter det har jag fått ett jättefint skärp och en blus. I alla hjärtans dagspresent fick jag välja ut ett valfritt set från Victorias Secret (vilket jag inte har gjort, måste allt bli lite smalare först).
Utöver allt detta så har jag även fått mat, massor med gånger, och även några blommor. Och jag är verkligen så himla glad att jag har något som skämmer bort mig så mycket! Och jag gör mitt bästa för att skämma bort honom med :)
Min fina prins! Idag är det faktiskt 1 år och 5 månader sedan vi blev tillsammans, känns helt sjukt. Jag har alltid varit tillsammans med honom känns det som, jag kommer knappt ihåg hur mitt liv såg ut innan Tobbe och hans familj kom in i bilden, och det måste ju vara ett bra tecken? :D


POSTAD AV: Erica

2012-04-01 @ 19:46:49 | http://www.ericajohannesson.se

Så glad för eran skull :)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar