bitter

Avslutade gårdagen med en jättehungrig mage, jättemycket magkattarr, en fruktansvärd huvudvärk, ont i sittben, bröstrygg & skuldror & kalasont i min skadade axel. Som om inte det var nog har jag ( i vanlig ordning) sovit dåligt. Tobbe bredde ut sig i sängen, jag frös som en gris, blev armbågad i ansiktet, snarkad i örat och för att spexa till det lite extra så har Tobbe pratat i sömnen vid flera tillfällen under natten.
Som om inte det räckte, så har den här dagen börjat precis som gårdagen avslutades. YAY. Känns sådär med tenta imorgon om dagen tänker fortsätta på samma sätt som den börjat. Men nej då, jag är fan inte bitter.


POSTAD AV: JennyM

2012-12-17 @ 13:18:11 | http://jmdressyr.blogg.se

Jaa, visst är det? Det är ännu finare i verkligheten kan jag säga då! Har varit och känt och klämt i varenda affär som har det! ;)
Tror det brukar ligga på mellan 900-1000 ungefär, så kanske inte billigaste fleecetäcket men dom flesta ligger ju där i närheten och detta är så mycket snyggare än många andra.. Enligt mig iaf :)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar