finally!

Äntligen funkar blogg.se igen! Har försökt komma in på sidan i 24 timmar utan större framgång. Jag skriver in mitt lösenord och sedan står sidan bara och tuggar och tuggar i tusen evigheter inna najg får upp att sidan har slutat svara.
Det esnaste dygnet har jag i alla fall ägnat åt skolan. Sista uppgiften i ingenjörsmetodik, Tema teknikfront är nu inlämnad och dessutom är sista inlämningsuppgiften i geoteknik godkänd, så nu ska bara poängen in på ladok. För  första gången på hela sommaren får jag inte panik, hjärtklappning och blackout så fort jag tänker på skolan. Plötsligt så känns det sista året och kanske även en examen helt plötsligt inom räckhåll :) 
Nu ska jag inte ha för höga förhoppningar. Men det känns betydligt bättre nu än vad det gjorde för några dagar sedan.
Så nu blir det en liten virkpaus, nördvarning på det, och därefter en tur i skogen med min lilla prinsessa innan det är dags att börja plugga på nästa sak. Hoppas verkligen att jag kan hålla den goda energin uppe. Tänker inte kalla det för motivation, för det är det inte. Jag är inte motiverad till att plugga egentligen. Men när jag får lite flyt så går det på något konstigt sätt, då kan jag sätta mig ner och faktiskt bara plugga :) 


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar