Regn

Inge vidare väder här inte! 
I morse fick jag följa med mamma till Nässjö för att hämta en bil jag ska ha nu när mamma och min moster är på semester. Tänkte att jag bara skulle svänga förbi hemma, putsa av min sadel och sedan åka till Lotta. Elin trodde att hon skulle ha lite träningsvärk idag med tanke på hur lösgjord vi fick henne i bogarna igår (vilket inte tillhör vanligheterna). Så idag fick jag tipset med lite voltarbete så hon får stretcha ut eventuellt ömma och stela muskler :)
Men när jag kom hem så började det att ösregna. Jippi. Så istället för att pusta och åka till stallet fastnade jag i soffan istället. Nu ser det dock ut att ha slutat regna, så nu får jag nog putsa av sadeln och ge mig iväg :)


POSTAD AV: Henny - blogg om livet med hästar på nybyggd gård!

2012-07-19 @ 22:19:57 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Ja, just där hade jag det. Tog ut dom sedan =)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar