Det går trögt...

Felräkningar, huvudvärk, magkatarr och allmänt kaos - kvällen går jävligt trögt kan man väl säga.... Lite skillnad från igår då jag satte mig och köttade i 6 timmar konstant efter att jag kom hem från skolan. Hann med att räkna 7 uppgifter i geokonstruktion och läsa lite drygt 140 sidor i byggprocessen...
Men vad har jag åstadkommit idag? Jättemycket kaos (som på slutet visserligen blev lite mindre kaos) och en önskelista på Pandora som i runda slängar uppgick till 45000:-, varav 33000:- enbart var berlocker... Jag får nog försöka vinna på Lotto eller något... Snuskigt vad mycket pengar man lägger på de grejerna... Räknade precis igenom hur mycket pengar "jag" (har fått en del) lagt på mina pandorasmycken... Och det ligget strax över 10000 kr där... Men på något sinnessjukt vänster så tycker jag att det faktiskt är värt pengarna, för jag älskar mina armband! Varje berlock som jag har fått av någon står för något speciellt för mig, och det låter kanske löjligt, men det känns bra att alltid ha med sig de minnena vart jag än gåt. Och jag använder dem jättemycket, nästan varje dag faktiskt :)


POSTAD AV: Jenny

2012-11-07 @ 12:08:18 | http://jmdressyr.blogg.se

Tack för alla dina kommentarer som alltid är väldigt trevliga att läsa :)
Jag vet inte hur det blir med Lund riktigt, vi har pratat med dom i Borås eller ju sjukhusdirektören och sagt att vi inte accepterar detta. Kan dom lösa så jag får ett lika bra smärtrehabteam här i Borås tills nästa vecka visst, då är det väl skönt att slippa pendla men det är helt omöjligt så vi får väl se när hon kommer på det med :) Dino ska stå kvar i Danmark vilket som, i värsta fall får jag fundera ut något här hemma men jag har lite planer för honom som gör att han måste stå kvar villet fall.
Dessutom ska jag vara gå detdär smärtrehaben dom får bara lösa det! ;)

POSTAD AV: Linn Ingvarsson

2012-11-07 @ 16:11:35 | http://dressyrmupparna.se

Svar: Den är lika tunn som en sporttopp så den syns inte under kläderna. Tyvärr har jag ingen kamera så jag kan inte ta någon bild på hur det ser ut. Men fixar det när den är tillbaka (:

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar