ledigt

Ibland måste man faktiskt ta ledigt från allt som man egentligen borde göra, fastän att man kanske inte riktigt har tid för det. Ikväll är en sådan kväll för mig. Jag försöker att ha en sådan kväll varje vecka då jag pysslar med olika saker. Ikväll jobbar jag på att slutföra mitt senaste virkprojekt som är en julfilt till vår nya soffa :)
Den består av en jävla massa rutor som jag satt ihop till flera remsor på vilka jag nu jobbar med att fästa alla jävla trådar, och det är inte roligt kan jag lova! När alla trådar är fästa så ska remsorna sys ihop och därefter ska en liten kant virkas runt om, så enligt min planering ska filten vara klar till måndag. Då ska jag påbörja nästa projekt som blir en barnfilt, men jag har inte lyckats bestämma mig för vilken det blir ännu. Det beror nog på vad jag hittar för garn tror jag... Får åka ut till Lerdalaboden och se vad som finns :)


POSTAD AV: Henny :)

2012-11-15 @ 22:20:08 | http://hennyvinlof.blogg.se/

SV: haha, ja jag såg den med.. Vill inte ens veta vad den går på ;)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar