God morgon!

Jag fick faktiskt allting gjort igår som jag hade planerat att göra. Det är något som inte så jätteofta händer, för vanligtvis när jag är nästan klar så tänker jag att "äh, det här sista kan jag", eller "nu är det så litte kvar, så det kan jag ta imorgon istället" vilket brukar resultera i att det aldrig blir gjort.
Men igår gjorde jag alla räkneuppgifter som jag hade tänkt mig och jag hade dessutom koll på dem! Utöver det så läste jag ut boken Vårt vatten, som är kursbok i vattenbyggnadstekniken. Visserligen fick jag sitta uppe till 23.30, vilket jag inte riktigt planerat, men jag slutförde i alla fall det jag tänkt att jag skulle göra. Vilket jag är jävligt nöjd med!
Dessutom tror jag att jag ligger ganska bra till inför tentorna. Jag har enbart två räkneuppgifter kvar i vägbyggnadstekniken innan det är dags att gå loss på de gamla tentorna. Visserligen har jag en del teori kvar, men det löser sig nog. 
I vägbyggnadstekniken har jag räknat på förgreningsnät och cirkulationsnät utan några större problem. Kursboken är utläst och alla utom förra veckans föreläsningar finns renskrivna i mitt block. Det känns faktiskt ganska bra, nu ska jag bara orka hålla tempot uppe fram till tentorna så ska det nog inte vara något större problem :) 
Nu ska jag hoppa in i duchen och sedan möta upp Josefine i skolan så vi kan göra klart vårt projekt i vattenbyggnadstekniken så vi har en grej mindre att oroa oss för :) 


POSTAD AV: Henny =)

2012-10-08 @ 10:58:23 | http://hennyvinlof.blogg.se

Heja Sofie! Kämpa kämpa!

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar