Vi är med b..

boxee. Haha! Igår kom Tobbes Boxee som han beställde i slutet av förra veckan. Jag kan väl inte påstå att jag varit speciellt intresserad av den. Men igår efter att han pillat lite med den så fick jag upp ögonen för den. Anledningen? Jag kunde titta på Fåret Shaun och Svenska Hollywoodfruar direkt i tvn, via boxeen son hämtar programmet från playkanalen. Helt jävla underbart! Mina två favoritserier, direkt i tvn, när jag vill istället för i datorn :D
Jag har egentligen inte så stor kläm på vad en boxee egentligen är, annat än att den är vad den heter. En svart liten låda. Men så som jag fattat det är det någon typ av "mediacenter" (låter så himla löjligt).
Så är läget i alla fall, vi har blivit med boxee, det hela har gått smärtfritt, fort och hittills har inga komplikationer uppstått. 


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar