Fuerteventura

Det har verkligen varit stendött här de två senaste veckorna. Förrförra veckan hade jag ingen lust att skriva, och förra veckan var jag och Tobbe på Fuerteventura. Fick en resa dit i julklapp ( han är helt enkelt världens bästa). Vi har varit bortskämda med sol och 22-32 grader. Tänkte skriva lite mer om det senare i helgen, nu ska jag åka till världens bästa häst :)


POSTAD AV: JennyM

2013-01-26 @ 23:45:13 | http://jmdressyr.se

Ja men dom var verkligen jättefina!
Men nej, vad tråkigt! Jaja det kommer ju fler gånger iallafall :)

POSTAD AV: Henny =)

2013-01-27 @ 20:44:42 | http://hennyvinlof.blogg.se

Åhh, hoppas verkligen ni hade det superduperdundermegabra!! :D jag var sååå avundsjuk på er när det var ca 20 minus här hemma varje dag... :/

SV: Jo tyvärr försvann den långa monsterkommentaren.. skriv den igen vettja! :D
Jo, jag gillar svart och Lupol passar mycket bättre i det också.. Plus att jag gillar mitt träns så himla mycket så lär nog få bli så att det får hänga med ett tag till åtminstone! ;)
Ska försöka presentera sadeln lite bättre, promise you :D

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar