semster

Jodå, här är det stendött - precis som vanligt med andra ord.
Sedan sist har följande hänt:
Har sommarjobbat ett par veckor på Skanska, och jag trivs jättebra!
Jag har varit i malmö och på Falsterbo Horse Show med världens bästa mamma. Det var jättetrevligt, och jag blev både glad och beklämd över de stackars tävlingshästarna.
Jag och mamma har varit på en massagekurs för häst, så numera masseras Lotta VARJE dag, och det har gjort underverk!
Lotta är på sommarbete i Bjärkhult (paradiset för alla hästar), hon stormtrivs och har gått från köttbulle på ben till att se ut som en häst igen.
Lotta har lasttränats, och efter 3 timmar och 40 minuter klev Lotta in i lådan med löst grimskaft och av fri vilja. Så galet stolt över henne och sjukligt imponerad av Mimmis tålamod med henne.
Just nu håller jag på att packa, för klockan 21 ikväll åker Tobbe och jag på semester till Gotland där jag ska vara i 9 dagar innan jag börjar jobba igen, Tobbe ska stanna lite längre.
Vi håller även på att prova ut en ny sadel till Lotta, just nu har vi en bomlös Star-Trekk som hon trivs jättebra med, dock är den enligt mitt tycke alldeles för låg, så vi ska försöka byta till ett par tjockare paneler, men den är gudomligt skön att rida i :)


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar