Dagens

Klev upp i morse, har lyckats återinfinna mig i zombieläget nu på mornarna. Men jag bet ihop och gjorde mina 50 bicycle crunch innan jag sprang till skolan. Först var det ex-jobb 08.00-15.00 och sedan matte till 17.00 Någon gång under matten slog tentaångesten till, allting blev becksvart och jag kände (känner mig fortfarande) helt värdelös. Efter skolan lagade Tobbe hamburgare men hemlagad bbq-sås, så jävla gott! Med en monsterburgare i magen (minus båda bröden och en bit av burgaren) kutade jag till gymmet för en timmes yoga. Jag trodde att det skulle vara lugnt, avslappnande och mer "hitta-dig-själv"-stuk, men icke. Det var diverse styrka - och balansövningar. I vissa trodde jag att jag skulle dö, och i en annan gjorde jag nog något med baksidan av ena låret. Men efteråt kändes det gött! Hemma så var det bara bita i det sura äpplet och sätta igång med min marsutmaning. Dagens var 150 squats, men det pallrade jag mig igenom, även om jag kommer att få krypa till skolan imorgon. Ska jag vara helt ärlig så är mina squats inte riktigt så djupa som de kanske borde vara för då gör det ont i höfterna, men ändå! Jag gjorde dem :) 
Så nu ska jag pilla i mig nått litet att äta, sen är det raka vägen i säng via duschen.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar