För mycket

Ibland rinner det bara över för mig. Idag är en sådan dag. Jag tappar motivationen till allt. Imorgon har jag tenta i ännu en mattekurs. Jag borde sitta och plugga röven av mig just nu, men jag har noll motivation. Jag har liksom ingen ork, jag bryr mig inte. Hoppas den taskiga motivationen beror på att jag kan det jag borde, även om jag tvivlar på det... Men jag får försöka ta sats och pina mig igenom ett par mattetentor. Sedan är det bara att hålla tummarna och hoppas att det går (peppar, peppar, ta i trä.)


POSTAD AV: JennyM

2013-06-01 @ 02:07:20 | http://jmdressyr.se

Jadu, 200+frakt för schockemöhle kanske.. Kan lösa en bild på Isabell werth schabraket om du vill? Det är jättefint, men tyvärr lite nött där skänklarna ligger ann. Dom ljusgula lindorna är märkeslösa faktiskt. Men faktiskt väldigt bra! Jag har dock lite för många lindor så dessa fick offras ;)
Nej hvlindorna behåller jag nog än så länge ;)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar