Examen

Tänkte berätta lite kort om min examen som var i fredags (mer utförligt inlägg med bilder kommer i veckan hoppas jag).
Fredagen började i alla fall med champangefrukost hemma hos oss. Det var mer champange än frukost. Innan vi gick till skolan passade vi på att ta lite gruppfoton. I skolan bjöd byggavdelningen på kaffe & tårta samtidigt som lärarna höll tal. När alla ätit klart var det dags för examensfoto. Då samlas alla avgångsklasser från JTH i trappan mellan JTH & JIBS. När fotot var taget var det "mingel" fram till det var dags att marschera bort till kyrkan på väster. Kan tillägga att det var ungefär lika välorganiserat som en burk mask. I kyrkan var det tal och stipendieutdelning. Utanför kyrkan fick man sedan en ros av sin programansvarige (i vårt fall av världens bästa Kjell). Därefter var det liksom bara slut. Mamma, pappa, moster och jag åkte då till A6 där pappa gav mig en ny telefon (och betalar mitt abonemang i två år). När telefonen var fixad åkte vi hem för att äta, vi hade beställt hem mat från Taste of Beirut, världens godaste och mest prisvärda restaurang. Fick ytterligare presenter i form av pengar när jag kom hem. Tpbbe hade även varit och köpt en monsterbukett bestående av brudslöja, liljor, vita pioner och rosa fingerborgsblommor, han är bara bäst <3
Efter att familjen åkt hem mötte jag upp Hanna, Henny & Isabell innan klassen gick till Anna-Gretas och åt tapas. Det var jättegott och jättetrevligt :) Senare gick klassen till Karlssons och fick sällskap av några som inte varit med på Anna-Gretas.
Allt som allt en helt fantastisk dag som jag aldrig kommer att glömma! :)


POSTAD AV: JennyM

2013-06-30 @ 22:59:57 | http://jmdressyr.se

Tack för tipset! :) Dock är det ett liknande foder han får just nu faktiskt :)

Men får bli nästa sak att prova då.. Sedan är det mest att hovarna växer "åt fel håll" kan man säga.. dom växer liksom utåt istället för uppåt/nedåt eller vad man väljer att skriva haha.. Typiska fullblodshovar alltså..

Men som sagt, det blir nästa grej att testa helt klart, ska be min hovslagare att testa en sak också som fungerade helt okej när jag hade honom sist :)

POSTAD AV: JennyM

2013-07-14 @ 00:56:00 | http://jmdressyr.se

Åh vad roligt, hur hade du det i Falsterbo? :)

POSTAD AV: JennyM

2013-07-26 @ 02:16:37 | http://jmdressyr.se

Jag håller helt med dig! Jag tänkte precis som du första gången jag såg det! Men jag måste säga att jag blev positivt överraskad.. Det är kanske något skarpare än vanliga, men det är vissa saker som gör det mildare också upplever jag.. Dino är väldigt nöjd med det för att det ligger så himla stilla i munnen, han har verkligen kommit till ro sedan jag satte på detta. Goodie som annars är extremt känslig för alla bett sög verkligen tag i bettet med en gång och hade aldrig dendär tomma känslan man kan ha på honom annars. Så jag är lite kluven nu faktiskt, men jag förstår precis hur du tänker, för det var exakt det jag sa när jag såg det i början med ;)

Svar: Roligt att det funkar så bra :) Ja, det borde ju ligga mer still eftersom att ringarna inte kan "glida runt" i sidostyckena. Borde det dock inte bli lite liknande de nya (eller i alla fall nya för mig) betten som liksom har två bettringar på vardera sida? Att man inte kommit på ett mer stilla tränsbett tidigare är ju faktiskt lite av en gåta ^^,
countmeamongyoursaints

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar