-

Måste medge att jag är lite imponerad över att det finns några tappra människor där ute i etern som faktiskt är här inne varje dag, trots att jag inte ens skriver här en gång i månaden ens.
Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska börja blogga igen eller ta bort bloggen...


POSTAD AV: JennyM

2013-11-29 @ 05:30:16 | http://jmdressyr.se

Jag vet vilka leggings du menar tror jag, hade en kompis som sa att dom var toppen också :) Även hööks fodrade ridbyxor har jag hört många som var nöjda med, dom såldes dock inte så länge...
Lite lustigt med mjukisbyxorna och sadeln haha, men väldigt bra.. Två flugor i en smäll ju ;)

POSTAD AV: Henny :)

2013-12-09 @ 20:37:56 | http://hennyvinlof.blogg.se

SV: haha du är inte heller så duktig på att uppdatera Sofie!
Klart du ska ha kvar bloggen så jag har någon chans att hålla lite koll på dig :D
Måste förresten ses snart, verkligen alldeles för längesen nu!! <3

Svar: Ska försöka bättra mig, nu har jag ju till och med varit ute på äventyr ;) <3
countmeamongyoursaints

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar