överkörd

Jag undrar hur länge jag ska orka hålla i det här med träningen? Idag är jag helt slut!
Var på gymmet strax före nio i morse. Det blev 40 minuter på crosstrainern + 10 min avslutning. Väl hemma så var det bara att ta tag i Ida Wargs veckoutmaning som består av 350 bicycle crunch (stavning?). Efter 35 igår så trodde jag att jag skulle dö och träningsvärken ska vi bara inte prata om. Men idag lyckades jag på något magiskt vänster klämma till med 65 stycken! Det tog visserligen en jävla tid, men nu är det gjort.
Ska försöka få till 20-40 till senare idag plus lite armhävningar (fuskar mot en vägg) och squats så jag får tillbaka min rumpa,  för den har verkligen försvunnit under hösten.
Har hittat en utmaning på internet för snyggare rumpa med som går ut på att göra squats. Enligt den så ska jag börja med 150 stycken (vilket jag tvivlar STARKT på att jag orkar) och sista mars ska man göra hela 300 stycken. Tror inte jag pallar hela utmaningen, men jag ska i alla fall göra ett seriöst försök!
Nu ska jag göra ett mindre roligt, men mer seriöst försök med matten och med att hitta nyckeln till tvättstugan...


POSTAD AV: Henny =)

2013-03-05 @ 22:19:51 | http://hennyvinlof.blogg.se

SV: Det är ett vikariat på ett dagis där jag jobbat extra efter årsskiftet. Så börjar där på heltid nu om 1,5 vecka och sedan till första maj till att börja med! =)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar