Hemåt!

14.41 är det dags att styra kosan hemåt över helgen. Känns riktigt gött faktiskt. Ännu bättre är att ajg får sällskap av Tobbe. Han skulle följa med om han fick smörgåstårta:P Får han det då? O ja, det gör mammis gladeligen till honom ^^,. Känns som en bra dag idag, bortsett från att det blåser. Har fått den stora inlämningsuppgiften på Organisation, ledning och förändring godkänd = godkänd på kursen = 7,5 hp till in på Ladok. Mindre kul är troligtvis betyget... Mitt totala betyg blev 44,5 p av 60... Gränsen för betyg 4 gick vid 45... Surt? FRUKTANSVÄRT SURT. Funderar på om jag ska gå upp och försöka tjata till mig ett till halvt poäng, vill verkligen ha en 4...

Men men, det är ett senare bekymmer, nu ska jag äta lunch och packa - allt på 30 minuter, hur ska jag hinna med det?!


POSTAD AV: Henny :)

2011-04-09 @ 11:55:52 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Jaa, de är verkligen helt underbara!! =)

Va skönt att du klarade kursen, hoppas du får en 4 sen! :D

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar