lite bilder?

Har verkligen haft en jättehärlig helg, gåradgen var helt perfekt. En riktig mysdag helt enkelt, som avslutades med tända ljus och en helkass film.

Tänkte i alla fall bjuda på lite bilder från helgen :)
förälskade mig i Tobbes syster Sofias nya jacka. Så jag ville ha en likadan...
Tobbes syster Sofia hade köpt en sån här jacka, och jag bara älskade den! Så jag var tvungen att köpa en likadan :$ ( I spegeln ser man verkligen hur tunt hår jag faktiskt har... usch...)

Passade på att rida Lotta i grimma innan älskling kom i fredags. Helt sjukt vilken härlig häst jag har! Halt, ryggning, skänkelvikning, öppna, sluta, framdelsvändning och bakdelsvändning. - INGA PROBLEM! Tog även första galoppen på 3 månader och hon är så himla mycket lugnare och mer lyhörd när grimman kommer fram:). (Givetvis blir inte samlingen densamma som om jag har sadel och träns, men i grimman så märks mina fel tydligare och jag kan rätta till dem.)

Fick vakna upp bredvid den här godingen i lördags - hur söt som helst! Låg och trängdes med oss i sängen hela natten oc tog tillochmed SOVMORGON med oss. (Han brukar vanligtvis väcka mamma runt 05.15 och tycka att hon ska gå upp)

Tobbe lekte fotograf i lördags när vi hade premiärgaloppen med sadel och träns. Kan säga som så att det var ben överallt. Det pep till sen var det bakutsparkar, luftsprång, galoppombyten och bockningar - samtidigt som öronen pekade rätt farm. haha, gullhäst :). Dessvärre är hon fortfarande liite för tänd i huvudet för att kunna komma ner på jorden och jobba 100%. Nog för att hon jobbar på bra ändå, men vill gärna att hon lägger mer energi på jobb och mindre på bus:).
Har även fått upp nya namnskylten :D.
Tobbe sover middag - det är tufft att sola ;)


POSTAD AV: Emmeli :)

2011-04-18 @ 22:37:40 | http://mywonderfuldream.blogg.se/

Ja, det känns jättebra att hon är vår nu! Du får gärna hjälpa mig med ridning och så om du vill :)

POSTAD AV: Sofie

Jag hjälper dig gärna om du vill ha lite hjälp :)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar