mysig kväll

Vart efter mycket om och men en trevlig kväll igår. Vi började på lustigkullen med Tobbes polare, de skulle dricka lite öl och grilla (läs: enbart dricka öl och inget annat). Kunde varit roligare kanske... Nog för att det blir vad man gör det till, men jag ogillar att spendera tid med folk jag inte känner då jag är så jäkla blyg! Hade iofs lite psykbrytssvängningar igår, så det kan ha bidragit till att jag var så off...

Hade även bestämt mig för att inte dricka någon alkohol igår, har faktiskt bestämt mig för att sluta helt med det. Jag verkligen avskyr att se hur folk förändras av skiten. Så det vill jag verkligen inte utsätta mig själv för. Det för enligt min mening inget gott med sig alls, punkt slut. Orkar inte dra hela anledningen till varför jag slutat ikväll, gör kanske det en annan gång...
Kvällen blev i alla fall väldigt mysig efter ett tag (när vi skulle gå hem). Inte för att jag inte hade trevligt, men jag höll fan på att frysa ihjäl! Två tjocktröjor, halsduk, jacka och filt var tydligen inte nog för mig. Blev i alla fall en trevlig promenad hem genom Jönköping med massa prat om framtiden. Jag har verkligen hittat rätt med Tobbe, jag kan verkligen inte ha det bättre än vad jag har det med honom :). Blev bjuden på Subway (min favoritmat) på vägen hem för att jag skulle sluta frysa- snacka om att va en nöjd tjej! Haha, tänk att en macka kan göra mig så glad...
älskling
Jag älskar dig. Så enkelt är det, och ja, jag kanske nämner det löjligt många gånger, men det är så det är.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar