psykbryt och stegräknare

Ja, jag och mina fina psykbryt... Lyckades pricka in ett fint bryt igår på tåget in till Jönköping. Lite väl naiv som jag kan vara ibland tänkte jag att "det var länge sedan sist, det går nog över fort". Men gjorde det det då? Nerå, det höll minsann i sig hela dagen, kvällen, natten och morgonen. Svullna ögon efter det ? Oh ja. Vet egentligen inte varför jag blev sådan, men jag har kännt att det varit på gång ett tag, och då krävs det inte mycket för att det ska komma. Så gårdagskvällen vart väl inte jättelyckad; älsklingen och jag satt och tjurade i varsin ände av soffan:P. Men nu är allt utrett så det känns bra.

Dessutom så har vi även fått hem våra efterlängtade stegräknare:) Så idag har vi varit ute och gått! kom upp i hela 17000 steg, känns VÄLDIGT olikt mig kan jag säga. Funderade på om det verkligen kan stämma? Tobbe trodde att det gjorde det, han hade räknat 300 steg och det hade stämt med räknaren. Vad som däremot inte stämde var hans steglängd, för han har tydligen gått X antal km mindreän mig idag. Mycket skumt eftersom att vi gått tillsammans :P Nu blir det filmmys med gurka, champinjoner, hemmagjord guacamole och "Min stora kärlek". Hur fel låter inte det? Komedi & romantikhataren Sofie tittar på en komedi... hmm.. den  ekvationen gick inte riktigt ihop.
Var för övrigt ute och skrittade i skogen med finaste nyblivna 17-åring igår, hur härligt som helst :). Födelsedagsbarnet firades med puss- kli- och fruktkalas plus att hon fick en banansten till sin leksak. (Hallelujah, nu är apan Lotta nöjd, hon ÄLSKAR bananer). Till helgen ryktas det även att en hittills okänd ryttare kanske ska göra debut... hmmm.. I wonder who that might be ;)


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar