Summa summarum

God morgon allihop! Tänkte sammanfatta de två föregångna dagarna eftersom jag varit riktigt dålig på att uppdatera min blogg:).

I onsdagskväll gick "det vanliga gänget" plus Stoffe, Älskling, Myggan och en vän till Nina för att äta på O'learys. Jättetrevligt och väldigt god mat! Har faktiskt inte varit där innan. Vi var ambitiösa och körde på klädkod klänning :P. Haha, jag som ALDRIG visat mig i klänning in public innan (kommer iofs inte att göra det i fortsättningen heller). Aja, trevligt som attan var det.
Efter middagen gick killarna, jag, Maria och Tia vidare till kåren. Det var riktigt kul till en början. Massor med folk från BHV 10 där, skitkul! Det var skitkul ända tills jag stått i kö till baren i över en kvart för att när det äntligen är min tur få en armbåge i ansiktet. KUL. Något jävla fuckface som tydligen inte kunde vänta på sin tur. Ännu surare blev jag över att nissen på andra sidan disken såg det men inte gjorde något utan vem var det som fick hjälp? Jo idioten med armbågen. Där tog mitt tålamod och min kväll slut. Blev jättesur och gick hem. USCH!
Alkohol gör otrevliga saker med många, funderar oftare och oftare på om man inte ska sluta dricka över huvud taget. Vad får man ut av det egentligen? INGENTING.
Hamnade för övrigt i en jättebra grupp på matten, så det känns jättebra :D. Plus att jag fick min shoppingdag igår, lägger upp bilder på det jag köpte ikväll:) Fick ändå hyfsat mycket för mina 2000 så jag är ganska nöjd :)
5 månader med mitt finaste hjärta idag med. Älskar dig!älskling


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar