tappa greppet

Känns som om jag varken vet ut eller in längre...

Sover jättedåligt om nätterna, vaknar tusen gånger varje natt känns det som. Antar att det är dags att börja med sömntabletterna igen... suck...
Vet inte vart jag har någon längre. Härligt! Vill verkligen bort härifrån, vill bort härifrån och fan aldrig mer komma tillbaka. Är ni glada då?
Varför lämnade jag ens trygga Hultsfred? Jag kunde stannat där... Kanske hade jag inte blivit något, men som om jag kommer bli det här? Eller, jag något kommer jag väl att bli här, men det är inget positivt. Det är jag säker på. Det hade varit tryggare hemma. Inte behöva bry mig om skiten som är här. Inte haft en dyr jävla hyra att betala varje månad eller massor att göra i skolan.
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem.
See you suckers.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar