uppätna fötter...

Fy fan! Kan knappt gå med mina stackars fötter, och då har jag ändå inte ens börjat gå in mina nya tygskor. Igår skulle jag och Tobbe gå till Willys och handla. Det var varmt och skönt, så jag tog mina sandaler. Inte allt för smart... Efter promenaden på ca 6000 steg hade jag blåsor UNDER fötterna. Känns inte speciellt skönt kan jag lova.Men det var inte allt om mina fötter... I natt när jag inte kunde sova så tänkte jag gå upp ett slag... Vad ser jag när jag tittar ut genom fönstert på andra våningen? Jo, att min jäkla katt sitter längst upp i körsbärsträdet... suck... Det var ju inget annat att göra än att gå ut på balkongen och fiska in honom. Men var det klart där? Nej fan. Kattskrället var på bushumör så han tyckte att min fot såg mumsig ut = Ett fett rivsår under DEN ANDRA foten.

Hur fan ska jag kunna röra mig nu? Kräla eller? No thanks.
Monstret i egenhög person...
Nu är det dags att börja packa... Halv 6 går tåget hem till Jönköping igen. Känner jag mig beredd på det? Nope. Hade lätt kunnat ligga hemma en vecka till. Behöver vila känner jag... Har verkligen ingen ork alls till att göra något längre... Tror att det är min pollenallergi som gör mig trött... Inte allt för rockigt att gå runt och va täppt, kliande och snorig 24/7. Det borde fan vara förbjudet med pollenallergi, kan ge mig fan på att det är största folksjukdomen näst efter idioti.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar