bildbrist

Tittade igenom min blogg och insåg att jag varit väldigt dålig på att ladda upp bilder den senaste tiden (har likaså varit dålig på att skriva). Till exempel har jag inte lagt upp några som helst bilder från Tobbes och min semester på Gotland, inte mycket bilder på vad som hänt i sommar, ännu mindre bilder på sådant jag köpt i sommar, för att inte tala om hur det ser ut här hemma. Jag är verkligen urkass på att lägga upp bilder. Eller det är egentligen inte där som det brister för mig, ligger bilderna på datorn så laddar jag ju upp dem här. Men fy fan för att orka sätta i sladden och föra över bilderna till datorn, det är jobbigt, och det är DÄR som det brister för mig. Jag har ju bilderna på nästan allting! Usch. Det får bli skärpning tror jag!


POSTAD AV: Henny :)

2011-08-29 @ 22:08:41 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Jaa, skärpning, för jag vill se bilder! :D

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar