dag 2...

vet inte om det egentligen är så mycket bättre... Tror nästan att det är tvärt om. Idag vätskar det som fan, gör skitont verkligen. Känns som om armen ska trilla av. Stramar och spänner i huden ända upp till armbågen nu efter att jag äntligen lyckats göra det någolunda rent. Kom en massa geggig var-/hudfärgad sörja rent ut sagt när jag tvättade och huden bara sprack. Mums på det! Kan ju knappt använda vänsterhanden och det är ju kul när man är vänsterhänt. Kunde knappt hålla i gaffeln vid frukost. Och eftersom det varit strålande solsken idag så har jag fått en snygg bonnbränna av mitt bandage. Haha, ja nått måste man ju piffa upp vardagen med.
Ska snart ut  till Bjärkhult och hjälpa Mimmi med Penny. Egentligen hade jag tänkt rida Lotta med eftersom att jag ska till Gotland nästa vecka, sedan är det tentaperiod och inspark. Men eftersom att jag saknar två funktionerande händer så får jag snällt stå på marken. (hör o häpna, jag gör som jag borde för en gångs skull. )


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar