fixafixa

Vi hann inte bli helt färdiga med allt i lägenheten igår... Men nästan :) Det är visselrigen fortfarande lite rörigt, men det är på gång att bli fint i alla fall. Eftersom att uppackningen tog sådan tid igår så blev det ingen tid över till bloggen eller till att fixa ovven inför insparken, så det ska jag göra när jag skrivit färdigt. Fick lite lätt panik och en aningens snäsig ton mot stackars Tobbe igår när jag trodde att jag hade slängt alla grejer som ska klistras fast på det vackra plagget. Men efter mycket om och men så kom påsen fram, och tack gode gud för det!

Idag har vi hunnit med en del, vi har varit på A6 och handlat flytkoppar till vårt lilla ljusarrangemang och lite annat smått och gott. Vi gick in på Scorett för att jag ville titta på vinterskor, men tittade jag på vinterskor? Näe. Det var ju REA! Inte bara rea, utan 70% REA! Och för en gång skull så hittade jag skor som jag verkligen ville ha. Det blev ett par illrosa Ralph Lauren pjucks  á la Converse för 210 kr, lite lagom va? Och ett par jättesöta rödblommiga tygskor från Vagabond som jag tittat på i evigheter men varit för snål för att köpa. De kostade nu 120 kr, så då slog jag till! Till och med Tobbe köpte två par skor.
Därefter gick vi bort till skolan en sväng för att träffa alla mina klasskompisar och de nya BHV11-nollorna. Så himla kul att träffa alla i klassen igen! Så imorgon sitter Tobbe och jag i varsinn solstol på Vätterstranden och tittar på overallcermonin :).
Nu är det dags att fixa till overallen!
Hittade en rolig bild på Lotta, hon börjar såhär så fort en kamera kommer fram, JÄMT.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar