Inspark

I måndags började insparken på JTH och igår bestämde Tobbe och jag oss för att följa med till Vätterstranden för att titta på overallcermonin, så vi tog med oss dricka och varsin solstol och knallade hemifrån. Det var faktiskt riktigt trevligt, kul att se alla nollorna, hela 103 stycken är intagna till BHV11. :) Efter Vätterstranden följde vi med resten av klassen till Hälsoparken innan vi skulle till kåren.

Vi stannade inte så länge på kåren... Det var inge kul alls, alldeles för mycket folk! :( Hörde något rykte om att de tagit in ca 1900 pers de första 50 minuterna, det säger det mesta tycker jag. Och hälften av de insäppta måste fan ha varit ekonomer, jävla ekonomer, tror de är störst , bäst och vackrast och har rätt till lite mer plats än de andra. Urkbulle på det. Lite dömande kanske? Mjo... det är mycket möjligt, men jag vet att jag inte är ensam om att tycka så. Usch... Så vi var hemma klockan 11 redan :)
Idag skulle vi egentligen capsat med en massa andra som inte fick biljetter till insparkscapsen på akademien, men vi ändrade oss. Vi tar en myskväll här hemma, det blir chips, chokladpudding, film och massor med tända ljus istället, mycket bättre. :) Ska kanske ta en sväng bort till Max, älskling ville prova den nya "tripple cheese" och jag är grymt sugen på pommes.
Imorgon börjar skolan igen. Det blir en rätt lugn start för mig, har en kursintroduktion på eftermiddagen och på fredag är jag ledig. Så imorgon tänkte jag följa med mina klasskompisar på stadsvandringen med nollorna och på fredag stananr jag nog hemma och tar det lugnt, kanske ska pyssla och dona lite här hemma?
Han är så fin ibland Tobbe, idag var han übergullig och gick upp klockan 7 för att tvätta min tvätt och sedan lagade han lunch till mig. Jag fick en jättegod pasta carbonara med champinjoner och kalkonbacon :)
Rätt ovärd uppdatering kanske, men någon är kanske lite intresserad av vad som händer i mitt liv?


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar