fortsättning

Jag hann inte på långa vägar klart med alla grejer jag skulle fixa igår, jag har faktiskt rätt mycket kvar att göra. Jag har 7 julklappar som ska slås in. Nu tänker ni säkert att det inte tar någon tid, men om man heter Sofie så gör det de. Här görs inget halvhjärtat med lite fisiga, krulliga band inte, här är det stora jävla handgjorda rosetter som gäller. Fint ska det va!

Dessutom hann jag inte klart med allt julgodis igår, har en hel sort kvar och två "halva" sorter kvar (det är lite småpill med dem). Och utöver detta så ska jag även hinna med att packa, diska och städa innan Tobbe och jag åker hem imorgon. Jag kanske skulle önskat mig lite extra timmar på dygnet i julklapp istället...


POSTAD AV: josefine m. ridtravaren Bellie

2011-12-29 @ 12:18:45 | http://minfux.blogg.se/

SV: Google is your friend! ;) Tekna ligger på runt 6000:- i nypris.



MVH Jossan

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar