fuckat up, big time...

Ibland blir jag bara så in i helvete trött på mig själv. Idag skulle vi lämnat in ett projekt som heter Tema Teknikfront. Det går ut på att vi ska reflektera över tre vetenskapliga tidsskrifter. Jag skulle gjort den igår, men hittade inget ämne som jag kände passade mig. Och eftersom att den skulle lämnas in idag så tänkte jag att det var deadline ikväll, 170.. eller 23.59 (det är de vanliga deadline tiderna). Jag hörde till och med några som hade deadline 20 januari. Men nu när jag loggade in på pingpong för att försöka hitta mer info om uppgiften, vad står det då? Deadline 12.00..

Inte för att jag kände mig tillräckligt förberedd för att skriva uppgiften nu, men det börjar bli lite väl mycket uppgifter uppskjutna för min del. Jag har en inlämning i byggmeken (men den ska göras nu i veckan). Två i byggtekniken + en rapport, de ska jag föra i jul. Komplettering i både revit architecture och revit structure. Dessutom så har jag ju hela ekonomikursen efter mig. Inte för att de uppgifter jag har efter mig är stora på något sätt, men de har ju gjort så att det är rätt tomt med poäng på ladok.MEEEN.. Jag antar att jag ännu en gång får suck it up och bara göra det. 16 December, då jävlar ska jag plugga! Då är tentorna gjorda, och jag får väl ha som någon form av mål att va färdig med alla uppgifter på julafton, så att jag kan börja kötta inför de kommande tentorna. Om jag inte missminner mig så är det ca 3 veckor från julafton till tentorna.
Men det känns ok, jag har ju Tobbe, som alltid ställer upp för mig, i vått och torrt och som pluggar med mig timme efter timme ända till min tröga lilla hjärna har fattat. Du är bäst älskling! <3


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar