här var det dött

Ja, det blir sällan som man tänkt sig, och aldrig som jag har tänkt mig. Idag är det nyårsafton, men är det städat och fixat här hemma ännu? näe... Lämnade jag in alla kompletteringar när jag hade tänkt mig? näe. Är jag så förberedd som jag borde var ainför de kommande tentorna? näe. Jag vet inte riktigt vad som har hänt, men jag bara orkar inte bry mig. Mitt liv består av tre delar, äta sova, slöa. Men det borde bestå av fem delar, äta, sova, plugga, stallet, träna. Men så långt har jag inte riktigt kommit ännu.

Hoppas att motivationen och självdisciplinen infinner sig snart...
Lite har jag i alla fall hunnit uträtta under min ledighet. Jag har hämtat och provat tre sadlar från Charlies, pratat med Hööks om vad som är fel med min sadel, lämnat in min sadel till Hööks och även hämtat fyra nya sadlar från Charlies. Det är ungefär vad jag har hunnti med. Måste verkligen skärpa mig! Men jag kände även hur mycket jag faktiskt behövd den här ledigheten.
Kanske ska sammanfatta min jul med, för det har jag nog inte gjort. Den var okej. Eller bra. Tja, någonstans mitt emellan kanske.
Lite presenter fick jag med, jag fick: en iphone 4, Maria Montazamis bok, ett par skinnhandskar, doftljus, en prydnadstomte, två keramikcupcakes, två värmeljuslyktor, två ljusstakar, ett paraply, en kökshandduk, en vanlig handduk, berlocker till mitt Pandoraarmband, en presentförpackning med body lotion och parfym, en till parfym och pengar.
Av Tobbe fick jag en ny berlock till mitt armband, två småckeshängare och en bok som hette 100 blommor att sticka och virka. Jag fick även ett halsband av hans mamma och ett par superbra stallhandskar av Camilla.
Sådär, nu har jag nog inte glömt något tror jag (fast det har jag säkert gjort).
Och ingen ny design har det blivit...


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar