läsperioden from hell

Jag har nu kommit till avsnitt 6 i the vampire diaries och har ännu inte några planer på att ta fram böckerna.. eller kanske lite...

Jag har i alla fall hunnit med att duscha, måla naglarna, fixa sista julklappspillet och håller nu på att ladda upp bilder för framkallning. Dessvärre har jag mitt fina diskberg kvar ute i köket... Blöh, är inte ett dugg sugen på det... Kanske ska virka ett litet tag i väntan på att datorn blir klar... disken kan nog vänta i någon timme då... Men jag tror inte att den tar illa upp av det ;)
Har även sett schemat inför nästa läsperiod, och det är inte nådigt! Vi ska läsa produktionsstyrning, mätteknik och geoteknik.
Schemat ser ut som så: Måndag: 09.00-16.45, tisdag: 10:00-16:45, onsdag: 10:00-16:45, torsdag: 08:00-11:45 eller 13:00-16:45, fredag: 13:00-14:45.
Kan inte direkt säga att jag ser fram emot det. Mitt i skiten ligger även en omtenta period som jag ska plugga till och även Göteborg horse show. Visserligen var samma period förra året helt sjuk den med. Men ändå! Jag vill inte ha en sån period igen! I och för sig kan jag säkert behöva bättra på självdisciplinen och det kan ju skolan vara bra för. Men mitt "nya liv" som jag hoppas få tummen ur till att genomföra verkar gå en jävligt tuff första period till mötes, och det kommr behövas sjuuukt mycket självdisciplin för att lyckas. Men lyckas ska jag fan göra, no matter what!


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar