sleeeeeepy head!

Jag fattar inte riktigt vad som har hänt, men jag bara orkar inte gå upp när klockan ringer. Det spelar liksom ingen roll när den ringer, 06.30, 08.00 09.00 Jag går inte upp ändå. Eller rättare sagt, jag går upp ungefär 2-3 timmar efter klockan har ringt oavsett när den ringer. Så även idag. Vi skulle gått upp vid halv åtta och gått till västra torget för att köpa räkor och göra skagenröra till frukost. Men... framåt halv12 var vi väl där tror jag... Dessutom skulle vi vara i skolan kl 13.00 Och innan det var det tänkt att jag skulle ha hunnit plugga ett par timmar och att vi skulle ha satt upp våra gardiner. Men nooope. Inga gardiner här inte! Så de kommer väl upp på måndag eftersom att Tobbe jobbar imorgon.

Nu är vi i alla fall i skolan och idag ska vi sitta här tills vi stupar (eller typ i alla fall) Så vi har med oss hur mycket mat som helst. Potatisgratäng med parmesan, köttbullar och gräddsås med trattkantareller. Resterna av gårdagens pasta från Tortellini. Nybakat bröd med hemgjord skagenröra, clementiner, hempressad apelsinjuice, pepparkakor, te. Ja ni fattarnog, MASSOR. Ber bara till gud om att ingen ska sno vår mat i kylen här på skolan!
Lyckades för övrigt få lite kläm på tvärkrafts- och momentdiagram igår tror jag. Eller det kändes så i alla fall, utbredd last och punktlast är inga problem, triangellasten är jag väl inte jättehaj på ännu, men det blir jag nog snart :)


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar