The Vampire Diaries

Idag är det söndag. Tobbe jobbar och jag sitter hemma och glor. Har skrivit ut en gammal tenta som jag kanske borde räkna lite på tror jag... Men jag drar mig för det. Istället tittar jag på vampire diaries, en serie som jag faktiskt aldrig har tittat på. Det är ju inte direkt True Blood eller Twilight, men det funkar. När jag klippt tillräckligt många avsnitt så ska jag nog göra lite nytta. Och med nytta menar jag inte plugga för er som trodde det. Jag menar det absolut sista julklappspillet, skicka bilder på framkallning, diska, plocka undan, göra någon vitlöksgrej och virka lite. Typ allt annat än att plugga... En onödigt lång dusch vore inte heller helt fel faktiskt. Kanske skulle passa på att måla naglarna med när jag ändå är i farten... hmmm.... Det tål att tänkas på.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar