Tjejkväll!

Efter att ha insett mitt minst sagt stora misstag med Tema teknikfront så bestämde jag mig för att tröstvirka. Jag har tidigare varit lite skeptisk till min garnförsäljare där hemma då denna prackade på mig 5 nystan för att göra en halsduk på 42 varv då det efter 26 varv endast gått åt ett nystan. Men nu börjar jag ana att hon kanske hade rätt ändå. Jag har på ett par dagars virkande tagit slut på nystan nr 2 och är efter senaste varvet på 450 dubbelstolpar ett bra stycke in på nystan nr 3. Hoppas verkligen att halsduken blir bra. jag har ju trots allt redan lagt ner ett par timmar på den. Men så jäkla kul deet är med handarbete:P

Nu håller jag på och plockar undan lite här hemma, om 2 timmar kommer det några tjejer på tjej/glöggkväll. Det ska bli riktigt roligt! Har dessvärre ett helt berg med disk som ska avverkas, och så ska tvätten hängas och torkas. Men det  rer sig nog!


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar