Bitter

Fy fan vilken dag :( Inte gjort något kul alls idag. Har borrat och grävt för stolpar som vi gjutit nu på eftermiddagen. Men vad hände? 08.47 säger det pang i min axel. Heja! Så har bara haft en arm största delen av dagen, så idag har  min största uppgift varit att gå runt o se viktig ut.

Ska för övrigt ALDRIG ha en ford, fy fan vilka jävla bilar -.-
Usch vad jag är bitter idag, sitter i sängen i arbetskläder ännu en gång, fräscht. Känner att mina matlagningskunskaper har skjutit i höjden de senaste två dagarna *host* Idag tillagade jag mig den kulinariska läckerheten Findus ravioli i köttsås på burk, värmd i mikron och igår var det Eldorados snabbnudlar med biffsmak. Fan va bra jag är.
Längtar tills imorgon kl 4, för DÅ DRAR JAG TILL FALSTERBOOOOOOOO! Och det kommer bli så jävla nice.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar