extrema samlare

Om jag någon gång kommer att vara med i tv så är jag helt 100 på att jag kommer synas i programmet extrema samlare. Jag "samlar" på all möjlig skit. Varför? Jo, för att jag kan. Eller för att "det kan vara bra att ha någon gång" (yeah right, det kommer aldrig att användas, det vet jag) men ändå. Det är jobbigt att slänga saker. Jag har i flera veckor sagt att jag ska städa mitt rum, för i morgon kommer Tobbe, och då är det ju bra om det är beboeligt. Men händer det något då? Näe. Jag skulle börjat städa kl 16 idag, men har det hänt något? näe. Jag har fortfarande inte ens tänkt på att ens börja städa, trots att jag ska upp o jobba imorgon. Nice. Kommer ju att vara kalastrött då ju! Men vem har jag att skylla? Bara mig jsälv...

Jag fattar inte att det ska vara så jävla svårt att hålla koll på sina saker... Jag vet att de rena kläderna ska läggas i garderoben, de smutsiga i tvätten och att saker ska plockas tillbaka till sin plats när de inte längre används. Men då tänket jag så kitchigt "Jag gör det sen, eller kanske imorgon." Men det där "imorgon" blir aldrig av, istället samlas sakerna på hög. Och ju mer som samlas ju längre tid tar det att plocka ordning på skiten. Och då är det givetvis svårare att passa in i mitt lata liv (läs: svårare för mig att få tummen ur). Jag har ju för sjutton hållit på så här i hela mitt liv, och jag vet hur jävla tråkigt det blir att städa då. Men gör jag något ? Nej.
Suck... Brorsson i ett nötskal.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar