Men seriöst?

Allvarligt? Jag trodde man fick vad man betalade för. Jag har nu putsat och sträckt ut mina ridstövlar, Pioneer high rider i italienskt kalvskinn, 2799:- Visst borde man ändå få vad man betalar för? Det låter ju exklusivt och bra...

Allvarligt, ser ni längdskillnaden?
Har jag verkligen så olika långa ben? För jag känner inte av det när jag har dem på mig.. Har haft stövlarna i 2 år nu (hör och häpna) men jag har inget minne av att de var så himla olika långa när jag fick hem dem. Liteojämna var de, men inte SÅ. Borde man inte kunna sträcka ut dem så att de blir lika långa? Eller har jag missat något viktigt angående läder och lädervård? :S
Aja, tackar gudarna att jag bara betalat 600:- för dem, visserligen la jag ut 500 till på att byta dragkedja, men ändå...


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar